سرهنگ رسول عزیزی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی قلعه در محور اردبیل-آستارا به سه دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و در بازرسی از آنها ، سه تن ماهی و دو تن پنیر فاسد را که فاقد مجوز بهداشتی بود، کشف کردند.
وی اضافه کرد: ارزش محموله های فاسد کشف شده، 720 میلیون ریال است که به شبکه دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان آستارا تحویل داده شد.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا روابط عمومی هنگ مرزی این شهرستان از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع مرز و مرزبانی در بین دانش آموزان ابتدایی مدرسه دکتر فریور روستای عنبران این شهرستان خبر داد.
در این مسابقه حدود یکصد دانش آموز شرکت کرده و در نهایت به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا شد.
همچنین عصر دیروز (جمعه) جمعی از اهالی روستای سهراب محله بخش لوندویل آستارا از خانواده زنده یاد حسن آقایان، خیر مدرسه ساز به خاطر مشارکت آن مرحوم در ساخت مدرسه روستا تجلیل کردند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا در این آئین گفت: خوشبختانه با عنایت دولت و خیران در چهار سال گذشته، پنج مدرسه 30 کلاسه در آستارا و مناطق محروم این شهرستان ساخته شد.
سجاد موسوی افزود: مدرسه شش کلاسه سهراب محله بخش لوندویل با یک میلیارد و 920 میلیون ریال اعتبار دولتی و سه میلیارد و 500 میلیون ریال توسط زنده یاد حسن آقایان، خیر مدرسه ساز آستارایی ساخته شد.
وی با اشاره به اینکه 30 دانش آموز ابتدایی و پایه هفتم سهراب محله از مهر ماه سال گذشته صاحب مدرسه مجهز شده اند، اضافه کرد: امروز اهالی سهراب محله برای تقدیر از خانواده زنده یاد آقایان، گرد هم آمدند تا رسم ادب را در رابطه با خیران مدرسه ساز این شهرستان به جا آورند.
بخش لوندویل شهرستان آستارا با حدود 22 هزار نفر جمعیت، دارای 19 روستاست.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی
7105 / 7124 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.