سید ابراهیم پورعباس روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و ارائه خدمات بهداشتی - درمانی به مردم، برپایی پایگاه های سیار برای انجام معاینات و ارائه خدمات مشاوره ای و ویزیت رایگان دانش آموزان مدارس مناطق محروم و کم برخوردار از جمله این برنامه هاست.
وی اظهار داشت: برپایی پایگاه های اطلاع رسانی و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان ها، برگزاری مسابقه های فرهنگی، علمی و ورزشی و اهدای خون توسط اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی از دیگر برنامه ها در هفته سلامت است.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گیلان خاطر نشان کرد: اعضای این سازمان ضمن مشارکت فعال در ستاد برگزاری هفته سلامت استان و شهرستان ها، نشست ها و کارگاه های علمی با محوریت سبک زندگی سالم را نیز برگزار خواهند کرد.
وی یادآور شد: در هفته سلامت سال گذشته، 41 تیم عمومی و 12 تیم تخصصی بیش از 2 هزار و 200 نفر از بیماران را در مناطق محروم استان و شهرستان به صورت رایگان ویزیت کردند و بیش از 200 میلیون ریال داروی رایگان نیز توزیع شد.
پورعباس بیان داشت: طی هماهنگی های انجام شده با مطب ها، کلینیک های خصوصی و دولتی برای ویزیت مراجعان بی بضاعت، یک هزار و سه نفر نیز در هفته سلامت پارسال رایگان ویزیت شدند.
اول تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نام گرفته است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.