فرماندار رضوانشهر گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اولین نهاد سازندگی به منظور ریشه‌کنی فقر و محرومیت و برقراری عدالت بر مبنای اولین خواست‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، به مناسبت سی هشتمین سالروز تأسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب 100حضرت امام(ره)حسنی پور فرماندار رضوانشهر به همراه چراغی معاون فرماندار و صیادی بخشدار مرکزی با حضور در اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ضمن خداقوت به مجموعه بنیاد مسکن این روز را به آنان تبریک و فرماندار رضوانشهر اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اولین نهاد سازندگی به منظور ریشه‌کنی فقر و محرومیت و برقراری عدالت بر مبنای اولین خواست‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود که بر اساس فرمان 21 فروردین 1358 حضرت امام خمینی(س) و افتتاح حساب 100 صورت گرفت.

 عسکر حسنی پور افزود: در طول سالیان تاسیس این نهاد انقلابی، تلاش های زیادی در عمران و آبادانی و خدماتی در کشور برای کمک به اقشار محروم و مستضعف و روستائیان صورت گرفته و رسالت اش حمایت از محرومان است که  امروز به عنوان یک تشکیلات سازمان یافته است.

وی با اشاره به وظایف این نهاد انقلابی در بحث تهیه شناسنامه برای روستا و اجرای طرح‌های هادی و مقاوم سازی مسکن و ...  گفت: بنیاد مسکن تحولی اساسی در بخش روستایی و شرایط مناسبی را برای زندگی بهتر مردم ایجاد کرده است.

فرماندار رضوانشهر از پیگیری های جدی مجموعه بنیاد مسکن شهرستان در عمران روستایی بویژه در سند روستایی و آسفالت راه روستایی تقدیر و بر تلاش در این راستا تأکید کرد.

 حسنی پور از آفتابی رئیس بنیاد مسکن و عبادی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در خصوص سند روستایی که شهرستان رضوانشهر در سال 95 رتبه اول را در استان کسب کرده تقدیر و تشکر کرد.

 آفتابی رئیس بنیاد مسکن شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد سال 95 این نهاد انقلابی گفت: در حوزه عمران روستایی همه روستاهای بالای 20 خانوار (81 روستا) تهیه طرح هادی انجام و در 25 روستا اجرای طرح هادی (جدول گذاری و آسفالت) صورت گرفته و در حوزه صدور سند روستایی تعداد 500 جلد سند روستایی در سال 95 صادر  که برای اولین بار شهرستان رضوانشهر رتبه اول را در استان کسب نموده و در حوزه مقاوم سازی ساختمان برای 550 واحد تسهیلات پرداخت شده و در حوزه آسفالت راه روستایی 15 کیلومتر آسفالت راه روستایی داخل بافت اجراء شده و 6 کیلومتر در حال اجراء می باشد که در سال 95 رتبه سوم را در استان کسب نموده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.