رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از تجهیز مجتمع شهید آوینی رودسر به سالن سینمایی جهت اکران فیلم های سینمایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر، با حضور نمایندگان فرمانداری، شهرداری، اماکن عمومی نیروی انتظامی، نماینده مسکن و شهرسازی، سازمان آتش نشانی، نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر ، جلسه کمسیون بند ٥ آیین نامه سالن های نمایشی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر در ابتدای این جلسه اظهار داشت : با پیگیری و مکاتباتی که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان صورت گرفت ، مقرر شد با تشکیل جلسه کمیسیون بند ٥ آیین نامه سالن های نمایشی، مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی این اداره ضمن فعالیت های فرهنگی هنری ، کاربری سینما نیز به این مجتمع افزوده شود.

علی فلاح رنجبر تصریح کرد: با افزودن کاربری سینما در این مجتمع ضمن آنکه به پرشدن اوقات فراغت جوانان کمک خواهد کرد ، باعث جذب جوانان و خانواده های آنان خواهد شد.

وی ادامه داد : سالن شهید آوینی با ظرفیت ٤٢٠ نفره یکی از بزرگترین سالن های استان بوده که در سال ٨٥ افتتاح و برنامه های مختلف فرهنگی هنری و همایش های مهم استانی و شهرستانی در آن انجام می گیرد.

در این جلسه هریک از اعضاء نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را درخصوص تجهیز مجتمع به سالن سینمایی جهت اکران فیلم های سینمایی بیان کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.