بهزاد رسولیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : احتمال می رود بروز مشکل در سیستم گرمادهی این مرغداری علت بروز این آتش سوزی باشد.
وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص علت آتش گرفتن این مرغداری و میزان خسارات آن همچنان ادامه دارد اظهار داشت: همچنین طی 2 روز گذشته تعداد 2 واحد مسکونی در روستاهای نیاکو و گوهردان و 2 واحد تجاری دیگر نیز در شهر آستانه اشرفیه طعمه حریق شده اند.
وی اتصال سیمهای برق را از جمله عوامل بروز برخی از این آتش سوزی ها دانست و گفت: دیگر عوامل آتش سوزی در این واحدهای تجاری و مسکونی در دست بررسی قرار دارد.
رسولیان در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه وقوع این آتش سوزی ها خسارات جانی در برنداشته ، اظهار داشت: تعداد 15 نفر از نیروهای آتش نشان ایستگاه آتش نشانی آستانه اشرفیه به همراه چهار دستگاه خودرو آتش نشان در عملیات مهار این آتش سوزی هاشرکت داشتند.

**
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: مردم به عنوان پایه های اصلی انقلاب اسلامی ایران ، در تمامی صحنه ها پشتوانه محکمی برای نظام مقدس ما هستند.
رحیم حیدری امروز در همایشی که با حضور داوطلبین عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان برگزار شد ، افزود: مشارکت گسترده مردم موجب شد تا در طول دوران پربرکت انقلاب ، کشور اسلامی ما به دستاوردهای بزرگی در عرصه های مختلف علمی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...دست یابد.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی اظهار داشت: تشکیل شوراهای اسلامی موجب شده تا مردم در راه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مشارکت موثرتری داشته باشند.
وی فلسفه وجود شوراهای اسلامی را متاثر از نقش موثر مردم دانست و گفت: شوراهای اسلامی رابطین بی واسطه بین مردم و مسوولین اند
که می توانند نیازهای ضروری و به حق آنان را به خوبی منکعس و پیگیری کنند.
وی ضمن تاکید بر نقش شوراهای اسلامی در تحقق مطالبات به حق مردم افزود: اعضای شوراهای اسلامی به عنوان منتخبین مردم می توانند دولت را در خدمات رسانی مطلوبتر به مردم یاری کنند .
حیدری با بیان اینکه با تشکیل شوراهای اسلامی کارها و خدمات موثری در سطح مناطق شهری و روستایی به انجام رسیده است اظهار داشت: بر همین اساس برگزاری پرشور پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی ضمن تاکید بر اینکه همه باید در جهت برگزاری یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم تلاش کنیم افزود: توجه به مهارتهای تصمیم سازی ، اعتماد سازی و توجه به حقوق مردم از جمله خصوصیات اعضای شورای اسلامی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر، در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده و دارای 105 روستا که از این تعداد 71 روستا در بخش مرکزی و 34 روستا در بندرکیاشهر است.
این شهرستان دارای بیش از 108 هزار نفر جمعیت در مناطق شهری و روستایی است.
خبرنگار : علیرضا رنجکش ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7287/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.