حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودسر اظهار داشت: استان گیلان با وجود مواهب الهی شامل زمین‌های زراعی، باغات و دریا از استان‌های مستعد در زمینه تولید و اشتغال بوده و می‌تواند نقش به‌سزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

امام جمعه شهرستان رودسر تصریح کرد: در این راستا مدیران برنامه‌ریز باید بیشتر به میدان بیایند و با برنامه ریزی دقیق در زمینه تولیدات کشاورزی، باغی، گل و گیاه و شیلات زمینه تولید و اشتغال را در استان فراهم کنند.

روحانی بیان داشت: البته در این زمینه دولتمردان نیز باید در راستای حمایت از کشاورزان  توجه عملی داشته و مدیران نیز در برنامه‌ریزی‌ها اولویت‌ها را ببینند و به کشاورزان تسهیلات لازم و مورد نیاز را پرداخت کنند.

امام جمعه شهرستان رودسر اظهار داشت: بی‌تردید با برنامه‌ریزی درست، نظارت دقیق و اولویت‌بندی می‌توانیم در استان گیلان شاهد تولید بیشتر و در نتیجه ایجاد ایجاد اشتغال باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" افزود: چند سالی است که مقام معظم رهبری سال‌ها را با محوریت اقتصاد مقاومتی نامگذاری می‌کنند که این نشانه اهمیت موضوع اقتصاد در کشور است.

امام جمعه شهرستان رودسر گفت: اقتصاد مقامتی یعنی اینکه  همان‌طور که امروز در صنایع موشکی به خودکفایی رسیدیم در عرصه‌های دیگر نیز با تلاش و کوشش باید به خودکفایی برسیم در این صورت است که اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

روحانی با اشاره به اینکه سال 95 اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده بود افزود: در سال 95 در راستای شعار سال تلاش‌های زیادی انجام شد اما همه دستگاه‌ها با تحقق واقعی شعار سال فاصله زیادی داشتند.

وی افزود: ائمه جمعه سراسر کشور در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه و سخنرانی‌های خود تلاش زیادی کردند و در این راه می‌توانند نقش جدی در توجه دادن مسئولان به شعار سال مقام معظم رهبری در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: مردم تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در سال 95 را لمس نکردند بنابراین باید به جد دنبال تحقق شعار سال باشیم و در این راستا شعار سال را باز هم مطالبه می‌کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607960
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.