به گزارش عصر یکشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: پیش بینی ما این است که تا پایان تعطیلات نوروزی آمار ورود هفت میلیون گردشگر را به استان ثبت کنیم و روز 11 فروردین، بیشترین ترافیک جاده های درون شهری را شاهد بودیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با تاکید براینکه بیشترین حجم خروجی مسافر مربوط به محور رشت - قزوین است، افزود: بیشترین ترافیک جاده های درون شهری را در شهر رودبار شاهد هستیم.
وی از کاهش 40 درصدی تصادفات فوتی در جاده های درون شهری گیلان خبرداد و خاطرنشان کرد: تصادفات جرحی جاده های درون شهری استان 2 درصد افزایش داشته است.
این مقام انتظامی استان با تصریح براینکه صد در صد توان پلیس راهور استان در روز 13 فروردین بکار گرفته شده، افزود: موتورسیکلت ها و وانت بارهایی که اقدام به حمل مسافر می کنند باید در این روز قوانین را رعایت کنند.
سرهنگ محمدی با بیان اینکه طبق آمار بیشترین تصادفات در ایام نوروز در 13 فروردین رخ داده است، یادآورشد: شهروندان برای جلوگیری از بروز حوادث با پلیس و قوانین همگام باشند.
وی ادامه داد: در ایام نوروز امسال، شهر رشت بیشترین بار ترافیکی راه های درون شهری را داشت و پس از رشت، شهرهای فومن، لاهیجان، آستارا، دیلمان و انزلی بیشترین بار ترافیکی درون شهری را داشتند.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.