به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان ایلام، سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: این کار به منظور جلوگیری از سرقت و سوء استفاده سارقان از خلوت بودن محلات و مناطق شهری است.
وی با اشاره به آمادگی 100 درصدی مرکز فوریت های پلیسی این شهرستان در ایام نوروز از مردم خواست در صورتی که به هر علتی قصد ایاب و ذهاب اثاثیه منزل را دارند موضوع را با کلانتری محل هماهنگ کنند.
سرهنگ فتاحی این اقدام را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت خواند و افزود: هوشیاری مردم باعث می شود که مجرمان نتوانند به مقاصد شوم خود دست یابند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: تمام توان نیرویی و تجهیزاتی خود را برای تامین امنیت و آرامش مردم در ایام تعطیلات نوروز در ایلام به کار می گیریم.
سرهنگ فتاحی تاکید کرد: در این ایام با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و برپایی ایستگاه های نوروزی تلاش خود را در جهت پیشگیری از وقوع جرایم انجام خواهیم داد.

** اعمال محدودیت های ترافیکی در معابر مرکزی شهر ایلام در روزهای پایانی سال
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام نیز از اعلام محدودیت های ترافیکی در معابر منتهی به هسته مرکزی شهر ایلام در روزهای پایانی اسفند ماه خبر داد.
سرهنگ محسن ناصری گفت: با توجه به افزایش حجم ترددهای نوروزی و تقاضای سفر و عدم پاسخگوی ظرفیت معابر درون شهری از تقاطع سیدالشهدا (ع) به طرف چهار راه مقاومت به صورت یک طرفه، از تقاطع سیدالشهدا (ع) بطرف میدان 22 بهمن و خیابان طالقانی به صورت مقطعی و در ساعات پیک محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.
وی از همه مردم ایلام تقاضا کرد به منظور تسهیل در تردد و جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی سعی کنند در روزهای باقی مانده از سال 95 حتی المقدر از وسایل نقلیه عمومی برای سفرهای درون شهری به هسته مرکزی شهر و مراکز خرید استفاده کنند و با ماموران راهنمایی و رانندگی که برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و روانسازی عبور و مرور در معابر مستقر هستند، همکاری کنند.
دریافت کننده: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.