به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، در هفته بیست و نهم این مسابقات ( روز پنجشنبه )، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برابر استقلال اهواز به برتری رسید و تیم سپیدرود رشت مغلوب تیم نفت مسجد سلیمان شد.
بر این اساس ، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال اهواز در ورزشگاه تختی انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که شانس صعود به رقابت های لیگ برتر را دارد، با هدف پیروزی در این دیدار خانگی پا به میدان گذاشت تا با کسب سه امتیاز این بازی ، همچنان یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر باشد.
از طرف دیگر تیم فوتبال استقلال اهواز که وضعیت مناسبی ندارد و در انتهای جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد و گزینه اصلی سقوط به مسابقات لیگ دسته دوم صعود می باشد ، برای حفظ حیثیت و انجام یک بازی جوانمردانه به مصاف تیم ملوان رفت.
البته تیم فوتبال استقلال اهواز در این بازی بسیار خوب ظاهر شد اما این تیم ملوان بود که با حمایت طرفداران خود به پیروزی دست یافت و توانست در نهایت با نتیجه 2 بر یک حریف انتهای جدولی خود را شکست دهد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب این پیروزی خانگی ، همچنان شانس صعود به رقابت های لیگ برتر را دارد اما این تیم از پنج بازی باقی مانده باید سه بازی را خارج از خانه برگزار کند که این امر تا حدی کار ملوان را با مشکل مواجه خواهد کرد.
اما تیم فوتبال سپیدرود رشت که در صدر جدول رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار داشت و مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است ، در هفته بیست و نهم این مسابقات به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت.
در جریان این مسابقه که در ورزشگاه شهید محمدی مسجد سلیمان برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با یک گل مغلوب حریف خود شد تا علاوه براینکه صدر جدول این رقابت ها را از دست دهد، سال 96 را با شکست آغاز کند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که با مشکلات شدید مالی و مدیریتی مواجه است ، قبل از این بازی در صدر جدول لیگ دسته اول قرار داشت و هدف این تیم کسب حداقل امتیاز در این بازی بود تا با کسب یک امتیاز، وضعیت مناسب تری در جدول رده بندی داشته باشد.
اما سرانجام تیم فوتبال سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر برابر تیم نفت مسجد سلیمان متحمل شکست شد تا به رده دوم جدول رقابت های لیگ دسته اول نزول کند.
البته تیم فوتبال سپیدرود رشت از پنج بازی باقی مانده در رقابت های لیگ دسته اول ، در سه مسابقه میزبان است و اگر بتواند دیدارهای خانگی خود را با پیروزی به اتمام برساند، شانس صعود این تیم به رقابت های لیگ برتر زیاد می شود و گزینه اصلی صعود به لیگ برتر خواهد بود.
با توجه به بازی های انجام شده لیگ دسته اول کشور و تا پایان هفته بیست و نهم این مسابقات ، تیم گل گهر سیرجان با کسب 53 امتیاز صدرنشین است ، تیم سپیدرود رشت با کسب 51 امتیاز در مکان دوم قرار دارد، تیم های پارس جنوبی جم و ملوان بندرانزلی نیز با کسب 50 امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.