مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه گفت: زمان بازی دیدار دو تیم سپیدرود رشت و استقلال اهواز که عصر امروز در رشت برگزار خواهد شد ، از ساعت 14 به 15 عصر تغییر یافت.
علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل برف روبی ورزشگاه شهید عضدی رشت که هم اینک نیز ادامه دارد ، با نظر مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، این مسابقه با یک ساعت تاخیر برگزار می شود.
وی ادامه داد: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال اهواز در هفته بیست و پنجم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت رو در روی هم قرار می گیرند.
وی خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود این مسابقه ، عصر روز دوشنبه در رشت برگزار شود که به دلیل بارش برف سنگین ، این بازی با یک روز تاخیر و از ساعت 15 امروز سه شنبه برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 43 امتیاز در صدر جدول و تیم استقلال اهواز نیز با کسب 10 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.