به گزارش خبرنگار ایرنا شهردار بندرانزلی روز یکشنبه در این مراسم با اشاره به لزوم رعایت پاکیزگی به عنوان یکی از تاکیدات دین مبین اسلام اظهار کرد: کاری که پاکبانان انجام می دهند، یکی از باورهای دینی و ارزشی ماست .
موسی فکور افزود: ارزش کار پاکبان زمانی لمس می شود که او یک روز در محل کار خودحضور نیابد.
وی با اشاره به اینکه درآمد حاصله از شغل پاکبانان یکی از حلال ترین روزی هاست، خاطر نشان کرد: با وجود اینکه پاکبانان از زحمتکش ترین نیروهای شهرداری هستند متاسفانه کمترین درآمد را دارند که در این خصوص نیز تلاش خواهد شد با استفاده از راهکارهای قانونی در افزایش اضافه کار آنان و درنهایت افزایش درآمد ، اقدام شود.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی نیز در ادامه این مراسم با اشاره به پایین بودن حقوق پاکبانان به عنوان تنها دغدغه این زحمتکشان اظهار کرد: با توجه به وظیفه خطیری که برعهده پاکبانان گذاشته شده ، پرداخت به موقع حقوق آنان حداقل حق مسلم پاکبانان است.
محمدرضا بدیعی فر افزود: مردم مدیون پاکبانان هستند چرا که در لحظات و ساعاتی که مردم در فکر تفریح و استراحت خود هستند، پاکبانان مشغول ارائه خدمت به مردم و شهروندان هستند .
وی سلامت جامه امروز را به دلیل حفظ نظافت و انجام خدمات پاکبانان دانست و تاکید کرد : پاکبانان مردان بی ادعایی هستند که با وجود دریافت حقوق کم توانسته اند حداکثر رضایتمندی شهروندان را تامین کنند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.