به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز شنبه در دیدار نوروزی با امام جمعه آستارا در دفتر امام جمعه این شهرستان افزود: دولت برنامه ریزی های خوبی برای کاهش تورم و رونق اقتصادی در کشور داشته و با ادامه این برنامه ها، شعار سال مقام معظم رهبری تحقق می یابد.
وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در برنامه ریزی ها و نقشه راه توسعه کشور قرار دارد و دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را در این زمینه متمرکز کرده است.
وی ادامه داد: برنامه ریزی های انجام گرفته در سه سال گذشته توسط دولت، سایه بسیاری از تهدیدها و چالش ها را از ملت و کشور دور کرده و اثر زحمت های چند ساله، در سال جاری بهتر نمایان خواهد شد.
رنجکش با اشاره به انتخابات پیش رو از امام جمعه شهرستان خواست با توصیه هایش به داوطلبان و مردم، زمینه حضور بیشتر آنان را در انتخابات برای تحقق مطالبه مشارکت حداکثری مقام معظم رهبری فراهم کند.
فرماندار آستارا افزود: همدلی و همراهی ارکان حاکمیتی در این شهرستان نقش مهمی در تحقق مطالبات و رفع مشکلات مردم دارد و همه باید تلاش کنیم با در نظر گرفتن منافع ملی، در مسیر توسعه کشور و شهرستان حرکت کنیم.
امام جمعه آستارا نیز در این دیدار برای مسئولان در اجرای ماموریت های محوله آرزوی توفیق کرد و اظهار داشت: امیدوارم با توجه به ظرفیت های موجود آستارا و تلاش هایی که انجام می گیرد، شاهد توسعه بیشتر این شهرستان باشیم.
حجت الاسلام حافظ نیا افزود: آماده هر نوع همکاری برای توسعه این شهرستان و رفع مشکلات مردم هستم.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور**انتشاردهنده:کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.