به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در نماز جمعه شهرستان آستارا افزود: تحقق کامل اقتصاد مقاومتی، همت بیش از پیش مسئولان را می طلبد و از بین بردن رکود اقتصادی و پدیده قاچاق باید در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی لحاظ شود.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بر روند امور در چارچوب فرهنگ اسلامی تاکید کرده اند، ادامه داد: هر گونه برنامه ای خارج از حوزه فرهنگ اسلامی قابل قبول نیست و مبارزه با استکبار جهانی از دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب است.
وی اظهار کرد: بد عهدی های آمریکا در جریان برجام برای همگان روشن شد، به همین جهت مقابله با سیاست های استکبار جهانی و تکیه بر توانمندی های داخلی باید مورد توجه قرار گیرد.
خطیب جمعه آستارا با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و عید نوروز ادامه داد: مردم آستارا به داشتن فرهنگ و ادب مشهور هستند و این وجهه فرهنگی را بار دیگر در استقبال از گردشگران داخلی و خارجی در ایام نوروز به نمایش خواهند گذاشت.
حجت الاسلام حافظ نیا از میهمانان و گردشگران آستارا نیز خواست با رعایت موازین و قوانین، از تعطیلات نوروز استفاده کنند.
وی خواستار صرفه جویی در مصرف آب شد و بیان کرد: با وجود اینکه شهرستان آستارا یکی از مناطق پربارش کشور محسوب می شود، ولی در ایام خاص سال نظیر تعطیلات نوروز، شاهد افزایش مصرف آب هستیم و شایسته است شهروندان و گردشگران به مصرف بهینه توجه کنند.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.