پیمان اسدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طرح امداد نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان از امروز (پنجشنبه) آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
وی اظهار داشت: یکصد دستگاه آمبولانس، 2 موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با امکانات و تجهیزات لازم امدادی برای اجرای طرح نوروزی 115 استان گیلان فعال شده است.
وی افزود: ایستگاه سلامت به آدرس امام زاده هاشم رشت، روبروی شرکت حمل و نقل بین المللی آبادان راه اندازی شده که در آن خدمات فوریت های پزشکی به مسافران و گردشگران ارائه می شود.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان تصریح کرد: در ایام نوروز اکیپ های سیار فوریت های پزشکی در مناطق حادثه خیز و پرتردد از پیش تعیین شده در ساعت های پرترافیک مستقر خواهد شد.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان در نوروز 95 ( از 26 اسفندماه سال 94 تا صبح روز 15 فروردین 95) چهار هزار و 666 ماموریت انجام داد.
در اجرای این طرح چهار هزار و 666 مصدوم و بیمار اورژانسی از خدمات طرح امداد نوروزی 115 گیلان بهره مند شدند که از این تعداد، سه هزار و 573 غیرتصادفی و بقیه تصادفی ها را شامل می شوند.
از مجموع ماموریت های مربوط به تصادفی ها و غیرتصادفی ها ، 2 هزار و 225 نفر در بیمارستان های استان بستری شدند.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان دارای بیش از 400 نیرو، 100 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.