به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کمیته امداد امام (ره) آستارا روز چهارشنبه در آغاز جشن نیکوکاری در مدرسه دخترانه شرف این شهرستان گفت: 624 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد آستارا هستند و کمک های نقدی جمع آوری شده از هر مدرسه، بین دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه تقسیم می شود.
رحمت الله رجبی افزود: 2 ایستگاه ثابت جمع آوری هدایای مردمی نیز در چهار راه حکیم نظامی و رو به روی کمیته امداد آستارا مستقر خواهد شد، تا شهروندان شادی های خود را با نیازمندان تقسیم کنند.
وی با بیان اینکه ماهیانه یک میلیارد و 600 میلیون ریال مستمری به حساب خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد آستارا واریز می شود، اظهار کرد: جشن نیکوکاری فرصت شایسته ای برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است.
وی بیان کرد: ارزش کمک های نقدی و غیر نقدی مردم آستارا در جشن نیکوکاری سال قبل، 480 میلیون ریال بود و پیش بینی می شود امسال افزایش یابد.
امام جمعه شهرستان آستارا نیز در این آئین گفت: کمیته امداد رابط مطمئن کمک‌ های مردمی به محرومان و نیازمندان جامعه است.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: اکرام ایتام، توجه به اقشار بی‌بضاعت و جذب مشارکت ثروتمندان از اقدامات ارزشمند این نهاد است و زمینه رفع مشکلات نیازمندان را فراهم می‌کند.
وی تصریح کرد: جشن نیکوکاری به گسترش و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ احسان، انفاق و انسجام اجتماعی کمک می کند.
از چهاردهم تا بیست و یکم اسفندماه هفته احسان و نیکوکاری است.
آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 14 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان درس می خوانند و چهار هزار و 700 نفر در قالب 2 هزار و 601 خانوار از جمعیت آستارا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.