مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شاهین بندرانزلی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اقدام باشگاه در حالی صورت گرفته که اکثر باشگاه ها در تلاش برای جذب حامیان مالی درراستای تامین بخشی از هزینه های خود هستند.
سهیل میرزاجانی افزود : باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بندانزلی روی پیراهن بازی تمامی رده های سنی خود با شعار ' با حمایت از کودکان سرطانی ، شادی را قسمت کنیم ' نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر گیلان را آغاز کرده است .
وی یادآور شد : باشگاه شاهین از معدود باشگاه هایی است که با طراحی اختصاصی پیراهن های خود توسط گروهی گرافیست و با هزینه باشگاه در مسابقات شرکت می کند .
میرزاجانی با اشاره به استقبال اهالی فوتبال و باشگاه های متعدد از این اقدام گفت: در تماس های متعدد با تولید کننده لباس های باشگاه شاهین از سوی باشگاه هایی نظیر چوکای تالش ، تیم هنرمندان ایران ، تیم بانوان سپیدرود و غیره ، خواستار استفاده از این طرح بر روی لباس تیم خود شده اند.
مدیرعامل باشگاه شاهین بندرانزلی تصریح کرد: هیات مدیره باشگاه شاهین بندرانزلی نیز با تایید این کار فرهنگی خواستار استفاده از آن در راستای ترویج آن در بازی های تمامی تیم های باشگاه شاهین در مقابل حریفان ، درکنار حضور مقتدرانه و کسب نتیجه لازم در مسابقات شدند.
میرزاجانی خاطر نشان کرد : باشگاه شاهین بندرانزلی فوتبال را بستری مناسب برای ایجاد دوستی ، همدلی و ترویج مسائل اخلاقی و فرهنگی می داند و از تمام ظرفیت های موجود در رسیدن به اهداف خود در این مسیر گام بر می دارد.
باشگاه شاهین در سال 1393 با هدف حمایت از فوتبال پایه توسط بخش خصوصی تاسیس و درحال حاضر با سه تیم در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و با استفاده از 12 مربی و حدود 90 بازیکن در لیگ برتر گیلان حضوردارد.
تیم فوتبال بزرگسالان شاهین بندرانزلی نیز در حال حاضر با کسب 26 امتیاز از 16 بازی و به عنوان مدعی قهرمانی در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برترفوتبال گیلان( جام گیل ) قرار دارد و در صورت کسب قهرمانی در این لیگ ، به لیگ دسته سوم فوتبال کشور صعود می کند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.