رضا قشلاقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح نظارتی تعزیرات در استان از اول اسفندماه افزود: از ابتدای شروع این طرح تا هفتم ماه جاری ؛ 497 واحد عرضه کالا و خدمات در بخش های کالا، خدمات و تاسیسات گردشگری مورد بازرسی و نظارت مشترک قرار گرفت.
وی گفت: با بازدید از واحدهای یاد شده ، 122 واحد متخلف شناسایی و برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
وی یادآورشد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال نو و بدنبال آن افزایش تقاضای خرید از سوی شهروندان و احتمال سوء استفاده برخی از سودجویان اولویت اصلی دستگاه های نظارتی ، تشدید بازرسی ها برمراکز عرضه کالا و خدمات است.
قشلاقی گفت: طرح تشدید نظارت از ابتدای ماه جاری در سراسر استان با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی ، بازرسان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف و کارشناسان مراکز بهداشت ، دامپزشکی ، اماکن و میراث فرهنگی و گردشگری استان در حال اجرا است.
به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان ؛ از اول اسفندماه رئیسان شعب تعزیرات حکومتی نیز در تیم های نظارتی حضور می یابند و در محل کشف تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.
طرح نظارتی تعزیرات در 2 مرحله اجرا می شود ، مرحله نخست این طرح از اول اسفندماه شروع شده و تا پایان ماه جاری ادامه دارد و مرحله دوم این طرح نیز از اول فروردین ماه سال 96 آغاز و تا سیزدهم فروردین ماه تداوم می یابد.
کنترل و نظارت بر واحدهای عرضه همچون فروشگاه های زنجیره ای ، شرکت های پخش ، قنادی ها ، آجیل و خشکبار ، واحدهای پذیرایی و اقامتی ، تفریحی و زیارتی حمل و نقل درون شهری و برون شهری ، میادین میوه و تره بار ، جایگاه های سوخت ، مراکز درمانی و بهداشتی ، آرایشگاه های زنانه و مردانه ، واحدهای ارائه خدمات از جمله خشکشویی ها و قالی شویی ها و عرضه کنندگان لوازم خانگی ، مبلمان ، لوستر و پوشاک از مهمترین اولویت های طرح نظارتی ویژه نوروز تعزیرات در استان است.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7296/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.