به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز دوشنبه در جمع کارکنان فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا افزود: حفظ شأن و کرامت انسانی کارکنان ادارات و اربابان رجوع، ضرورت دارد و کارمندان متعهد باید در این راستا پیشگام باشند.
وی اظهار کرد: زمانی می توان در روند خدمت رسانی با هدف های متعالی دست یافت که منابع انسانی، آموزش دیده و دارای مهارت کافی باشند.
وی برنامه ریزی برای توانمندسازی کارکنان دستگاه های اجرایی را از اولویت های کاری خود در آستارا اعلام و بر پیشگام بودن فرمانداری در این راستا تاکید کرد.
رنجکش ادامه داد: با افزایش توانایی های کارکنان و آشنایی آنان با رفتارهای درست سازمانی و شرح وظایف، می توانیم در ارتقاء شاخصه های رضایتمندی مردم، بهتر عمل کنیم.
او با اشاره به انتشار منشور حقوق شهروندی و دستورالعمل رئیس جمهوری در خصوص اجرای آن، آموزش حقوق شهروندی را از برنامه های جدی در پیشبرد اهداف نظام اداری در آستارا و افزایش رضایتمندی مردم در دریافت خدمات مناسب از دستگاه های اجرایی عنوان کرد.
فرماندار آستارا یادآور شد: همه باید تلاش کنیم با توجه به خلاقیت و نوآوری، در روند خدمات رسانی و اجرای برنامه های سازمانی، طرح نو داشته باشیم.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.