به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به ایرنا، علی منتظری افزود: فعالان بخش تولید، صنعت و معدن با تسویه حساب بدهی های بانکی کمتر از یک میلیارد ریال تا پایان سال، از بخشودگی های سود و جرایم بهره مند می شوند.
وی با اشاره به اجرای ماده 2 آئین نامه تبصره 35 اصلاحیه قانون بودجه بیان داشت: براساس این قانون تولیدکنندگان و صنعتگران بدهکار به سیستم بانکی با داشتن بدهی کمتر از یک میلیارد ریال، در صورت پرداخت اصل بدهی خود، تا پایان سال می توانند از مزایای بخشودگی سود و جرائم آن برخوردار شوند.
منتظری یاداور شد: اجرای این قانون با ابلاغیه بانک مرکزی و تأکید استاندار گیلان و با هماهنگی بانک های ملی، صنعت و معدن، صادرات، تجارت، ملت، سپه، توسعه تعاون، توسعه صادرات، رفاه و کشاورزی در گیلان آغاز شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در دستورالعمل اجرای این قانون، جرایم بانکی، تمامی سودها، سود پس از سررسید و جرایم تأخیر، طی تسویه حساب نقدی و یکجا بخشوده می شود از صنعتگران و تولیدکنندگان می خواهیم از فرصت ایجاد شده برای تسویه حساب های بانکی خود و بهرمندی از مزایای این قانون استفاده کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با قدردانی از تلاش استاندار گیلان و مدیران بانک های استان در پرداخت چهار هزار و 800 میلیارد ریال مربوط به تسهیلات رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط، خاطر نشان کرد:خوشبختانه فرصت دیگری برای مساعدت و رفاه حال تولیدکنندگان ایجاد شده و هم اکنون با هماهنگی و همکاری استاندار گیلان و رئیسان شعب بانک های استان، آمادگی کامل برای اجرای این قانون و بهره مندی صنعتگران از مزایای آن در استان فراهم شده است.
دو هزار و 600 واحد صنعتی در استان گیلان فعال است.
دریافت خبر: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.