به گزارش خبرنگار ایرنا، ذبیح نیکفر روز پنجشنبه در جلسه معارفه بخشدار جدید مرکزی لاهیجان در جمع مدیران، اعضای شوراها و دهیاری های این شهرستان اظهار داشت: در برف اخیر مسئولان در صحنه حضور یافتند و با تمام امکانات تلاش کردند تا مشکلات مردم را حل کنند و آنچه در بضاعت بود و از امکاناتی که داشتند، انجام دادند .
وی با تشکر از همه کسانی که در برف پایان بهمن ماه به مردم کمک کردند، افزود: مسئولان شهرستان و استان گیلان در بحران برف اخیر در مناطق مهم حضور یافتند و زحمات زیادی کشیدند تا از واردآمدن خسارت بیشتر به مردم جلوگیری شود.
نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید با اقدامات خود و تکریم مردم، موجب اعتمادسازی شده و با اعمال و کارهای خویش بتوانند در مردم نسبت به نظام اسلامی امیدواری بیشتری ایجاد کنند.
وی اظهار داشت: جرایم دیرکرد و سود وام های کمتر از 100 میلیون تومان براساس تصویب نمایندگان مجلس بخشیده شده و باید از این فرصت استفاده شود.
این نماینده مجلس گفت: باید به دستورات رهبری معظم انقلاب توجه شده و بدان عمل کرد.
نیکفر یادآور شد: هویت هر ملتی، تاریخ آن ملت است و باید بتوانیم از جاذبه هایی که در شهرستان لاهیجان وجود دارد، بهترین استفاده را برده و آنها را به گردشگران معرفی کنیم.
در این جلسه سلامت وارسته به عنوان بخشدار جدید مرکزی لاهیجان معرفی شد.
لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه، در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
بخش مرکزی این شهرستان دارای 140 روستا، پنج دهستان ، یکصد دهیاری و 346 عضو شورای اسلامی است و 50 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار : فرهاد نظرپور ** انتشاردهنده: کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.