به گزارش ایرنا، این نشست به منظور هم اندیشی و بهره مندی از ظرفیت دستگاه های مختلف اجرایی استان گیلان عضو ستاد دهه فجر کودک و نوجوان در هر چه بهتر برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر برگزار شد.
مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های ایام الله فجر گفت: برنامه های این ایام در انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل کودک و نوجوان نقش مهمی دارد.
علی پورحسن با تشریح برنامه های مختلف برای کودکان و نوجوانان از سوی کانون پرورش فکری استان افزود: در ایام الله دهه فجر ویژه برنامه های مختلفی در مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر گیلان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: برنامه های دهه فجر ویژه کودکان و نوجوانان در هر یک از حوزه های مختلف هنری، فرهنگی، ادبی و پژوهشی کانون پرورش فکری استان گیلان برگزار می شود.
وی بیان کرد: گلباران مزار شهدا، برگزاری جشنواره علمی، برپایی جشن انقلاب، برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده، همایش ادبی آیینی با محوریت زبان مادری، رونمایی از کتاب مجموعه ای از آثار مربیان، مسابقه بزرگ نقاشی انقلاب و همایش موسیقی کودک از برنامه های پیش بینی شده در ایام الله دهه فجر در مراکز کانون است.
در این نشست نمایندگان دستگاه های عضو ستاد دهه فجر کودک و نوجوان شامل بهزیستی، محیط زیست، استانداری، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد، اداره کل کتابخانه های عمومی، آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان حضور داشتند که هر یک برنامه های پیشنهادی شان را اعلام کردند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان دارای 31 مرکز فرهنگی هنری، یک مرکز سیار و چهار مرکز پستی در آستارا، تالش، رشت و لاهیجان است.
بیش از 50 هزار کودک و نوجوان در مراکز کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.