به گزارش خبرنگار ایرنا ،متن پیام علی فتح الهی که امروز دوشنبه منتشر شد به این شرح است؛ خبر رحلت عالم وارسته، دانشمند بزرگ، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و صدیق امام و رهبری و مرد روزهای سخت انقلاب و نظام باعث تاسف و تالم شد و ضایعه‌ای اسفبار و جبران ناپذیر برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
ملت بزرگ ایران هیچگاه خدمات و مجاهدت های ارزنده این مرد اسوه و مجاهد نستوه، از پیروزی انقلاب تا دوران دفاع مقدس و پس از آن در سازندگی ایران اسلامی را فراموش نخواهند کرد.
اینجانب به نمایندگی از مردم شریف، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان تالش ارتحال ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت‌الله‌العظمی هاشمی رفسنجانی را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه و ملت قدرشناس ایران اسلامی و بیت مکرم آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض می کنم و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان و علو درجات را برای ایشان در جوار حضرت حق مسالت می‌نمایم.
همچنین به همین مناسبت معاون فرمانداری تالش در جلسه ستاد گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی در فرمانداری این شهرستان از برگزاری آئین بزرگداشت آن سفر کرده در روز چهارشنبه ساعت 10 در مسجد جامع تالش خبر داد.
سیدجلال سیدمحمدی گفت: نقش بی بدیل آیت الله هاشمی رفسنجانی در فراز و نشیب های قبل و بعد از انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و مردم انقلابی تالش با حضور پرشور در آئین گرامیداشت وی، یاد رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی می دارند.
شهرستان تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سیدجلال سیدمحمدی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7106 / 7124/6070

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.