به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا روز چهارشنبه در دیدار با میثم الوان پور جانباز 70 درصد این شهرستان گفت: آسایش و آرامش جامعه اسلامی، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی جانفشانی کردند.
حجت الاسلام اصغر ابراهیمی افزود: خدمت به بازماندگان خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی و دینی ماست.
وی با اشاره به اینکه عیادت از جانبازان کمترین کار توسط مسئولان است، اظهار داشت: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث دار انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بزرگ است.
وی الگوی جانبازان در مقابله با دشمن را حضرت ابوالفضل العباس (ع) ذکر کرد و ادامه داد: جانبازان کشور با الگو گرفتن از شخصیت علمدار کربلا، شجاعت و قدرت خود را ثابت کردند و با ایستادگی و ثبات قدم در راه دین، به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.
میثم الوان پور متولد 1366 شهرستان آستارا در سال 1391 در عملیات پاکسازی منطقه مرزی آلواتان سردشت استان آذربایجان غربی، بر اثر انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی، به افتخار جانبازی نائل آمده است.
شهرستان آستارا 166 شهید، 71 آزاده و 615 جانباز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا ، والیبالیست های نونهال تیم باشگاه آرسام آستارا به پاس کسب عنوان سوم مسابقات مینی والیبال نونهالان غرب گیلان تجلیل شدند.
رئیس هیات والیبال شهرستان آستارا روز چهارشنبه در آئین تجلیل این والیبالیست های نونهال گفت: تقویت تیم های پایه والیبال و شرکت دادن این تیم ها در مسابقات استانی و کشوری از برنامه های اصلی هیات والیبال آستاراست.
داریوش عبداللهی افزود: در حال حاضر سه باشگاه والیبال در آستارا در راستای پرورش بازیکنان این رشته ورزشی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت می کنند.
وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری تعداد باشگاه های والیبال در آستارا به پنج باشگاه افزایش پیدا خواهد کرد، اضافه کرد: در سایه تلاش های مربیان باشگاه های والیبال آستارا در روزهای اخیر حسین جعفری عضو باشگاه استقلال این شهرستان، به تیم والیبال نفت در لیگ دسته اول تهران پیوست.
تیم مینی والیبال نونهالان باشگاه آرسام آستارا پیش از این در مسابقات مینی والیبال نونهالان غرب استان گیلان در شهرستان رضوانشهر بین 17 تیم، مقام سوم این مسابقات را کسب کرده بود.
آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و هفت هزار ورزشکار در قالب 25 هیات و 36 باشگاه ورزشی این شهرستان فعالیت می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.