به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی مظفری روز شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: دهه فجر بزرگداشت ارزش ها، آرمان ها و پاسداشت مجاهدت ها و ایثار شهیدان انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که در دنیا پابرجا و استوار مانده است، اظهار کرد: امسال آئین های دهه فجر در شهرستان آستارا با شور و حال بیشتر و در خور شان مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار خواهد شد.
مظفری بیان کرد: باید برنامه های شورآفرین و تاثیرگذار دهه مبارک فجر آستارا با درونمایه ای از معارف دینی و انقلابی برگزار شود و نمایشگر عزت، وحدت، احساس مسئولیت و روحیه مشارکت ملی باشد.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا نیز در این جلسه گفت: نشان دادن روحیه انقلابی مردم و نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی از نکاتی است که باید در آئین های دهه فجر نمود پیدا کند.
حجت الاسلام ابراهیم حاتمی با اشاره به اینکه دشمنان به برنامه ریزی های مسئولان و چگونگی آئین های دهه فجر چشم دوخته اند، افزود: 18 کمیته برای برنامه ریزی و اجرای شکوهمند جشن های مردمی دهه فجر در آستارا تشکیل شده است.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.