رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی روز شنبه درگفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: احترام به مقام شهدا و خانواده های آنان ، وظیفه همگان است و تصمیم گرفتیم درسالروز تولد این شهید والامقام ، علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید دوربین از خانواده او نیز دلجویی شود.
محمدرضا بدیعی فر افزود: شهادت ، بالاترین درجه ای است که خداوند به انسان های پاک و مخلص خود می دهد و خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا افتخار است .
وی تصریح کرد: خانواده های شهدا حق بزرگی بر گردن کشور و نظام دارند و دیدار و رسیدگی به امور این عزیزان و سرکشی به آنها ، حداقل کاری است که می توان انجام داد.
بدیعی فر یادآورشد: شهدای مدافع حرم با نثارخون پاک خود علاوه بر دفاع از حرم اهل بیت (ع) درآن سوی مرزها ، از اقتدار و امنیت کشور نیز پاسداری کردند.
در این دیدار رئیس شورای شهر ، سرپرست شهرداری بندرانزلی و مدیران عامل سازمان های اتوبوسرانی ، آتش نشانی و تاکسیرانی بندرانزلی حضور داشتند .
سردار شهید جواد دوربین متولد سال 1342 بود ، وی آبان ماه سال 1358 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و آخرین پست سازمانی او ، جانشین سپاه شهرستان انزلی بود.
شهید دوربین در 30 دیماه 1389 به افتخار بازنشستگی نائل آمد و 17 فروردین ماه امسال، در قالب گروه های مستشاری و به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام شد.
از این شهید والامقام ، سه فرزند پسر و یک فرزند دختر به یادگار مانده است.
شهرستان انزلی علاوه بر 408 شهید دفاع مقدس ، دو شهید مدافع حرم و شش شهید گمنام را دردل خود جای داده است.
خبرنگار:رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.