مدیرکل مدیریت بحران گیلان، خسارت وارد شده ناشی از سیل به زیرساخت های شهرستان تالش را ۱۸۸ میلیارد تومان دانست.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، خسارت وارد شده ناشی از سیل به زیرساخت های شهرستان تالش را ۱۸۸ میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه های سنگین استان های قزوین و اردبیل به تالش گسیل خواهد شد.

به گزارش جماران، امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سیل وحشتناک اخیر در شهرستان تالش ۵۰ روستا را درگیر کرده است، گفت: راه این ۵۰ روستا مسدود شده بود که در حال حاضر موفق شدیم راه های اصلی و فرعی ۴۸ روستا را باز کنیم.

وی از برقراری آب، برق و گاز ۴۸ روستای مذکور خبر داد و تصریح کرد: تنها راه دو روستا با ۳۰ خانوار همچنان مسدود است و نیازمند دستگاه بولدوزر خاص هستیم که از محل اعتبارات مدیریت بحران بخش خصوصی را پای کار آوردیم.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه طی امروز و فردا مشکل راه و سپس آب، برق و گاز دو روستای باقی مانده حل می شود، گفت: پل اصلی شهر تالش دچار مشکل شده و لذا نیروهای راهدار در حال عملیات مرمت و بتن ریزی پایه های پل هستند. هم اکنون جریان آب را به قسمت سالم پل هدایت کردیم تا کار ترمیم را شروع کنیم.

مرادی، با اشاره به نیاز فوری و مبرم شهرستان تالش به تجهیزات راهداری، اضافه کرد: در این راستا از نیروهای مسلح تقاضای کمک کردیم تا ماشین آلات سنگین خود را در اختیار شهرستان تالش قرار دهند.

وی خسارت وارد شده به زیرساخت های شهرستان تالش را ۱۸۸ میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: از امروز دستگاه های سنگین استان های قزوین و اردبیل به تالش گسیل خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.