فرمانده انتظامی آستارا از کشف و ضبط ۳۰ کیلوگرم تریاک جاساز شده در پژو ۲۰۶ و در منطقه حیران آستارا خبر داد.

فرمانده انتظامی آستارا از کشف و ضبط ۳۰ کیلوگرم تریاک جاساز شده در پژو ۲۰۶ و در منطقه حیران آستارا خبر داد و گفت: در این راستا متهم ۴۸ ساله و سابقه دار در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

به گزارش جماران، سرهنگ محمد نمازی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: برابر اخبار واصله مبنی بر ورود مواد مخدر از استان همجوار به سمت شهرستان مرزی بندر آستارا و فعالیت این باند در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی آستارا قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه و با همکاری مأموران هنگ مرزی آستارا، متهم را که در منطقه حیران آستارا در حال حرکت بود و قصد حمل و جا به جایی آن را با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ و به سمت آستارا داشت، شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آستارا ادامه داد: در این راستا متهم ۴۸ ساله و سابقه دار در یک عملیات ضربتی دستگیر و ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و خودروی مذکور نیز توقیف شد.

سرهنگ نمازی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: از شهروندان استدعا داریم برای مقابله با سوداگران که جز به منافع خود فکر نمی‌کنند با پلیس همکاری کرده و هر گونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.