فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری سارقانی که با پوشش لباس پلیس از یک منزل مسکونی سرقت کرده بودند خبر داد.

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری سارقان مسلح یک منزل مسکونی در این شهر خبر داد.

به گزارش  جماران، سرهنگ همت علی ترکارانی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل با پوشش لباس نظامی و به تبع آن انتشار کلیپ مربوطه در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی، صبح امروز دو سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

ترکارانی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دست لباس نظامی ناجا، لباس بسیج و لباس اداره برق، یک قبضه سلاح کلت کمری صوتی، اسپری، شوکر، دستبند، ست کمری پلیسی و اوراق شناسایی مربوط به ناجا و بسیج کشف شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیس به سه فقره سرقت با سلاح قلابی تحت عنوان نیروی پلیس، بسیج و اداره برق اعتراف کردند، بیان کرد: مالباختگان در مواجهه حضوری با سارقان، آنان را به صراحت شناسایی کردند و سارقان پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

ترکارانی با تقدیر از مشارکت اجتماعی در برقراری امنیت خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، عموم شهروندان هر گونه موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.