به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان؛ سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در استان ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع برای پلیس محرز شد و مخفیگاه متهم و همدستانش در بخش خشکبیجار شهرستان رشت مورد شناسایی قرار گرفت.
وی بیان داشت: با تحت نظر قرار دادن منزل مورد نظر و اطمینان از حضور متهمان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی قضائی وارد این محل شدند.
سردار ملکی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو پراید پارک شده در حیاط منزل متهمان ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد،  ادامه داد: متهم ۳۲ ساله به همراه دو همدست ۳۳ و ۵۰ ساله‌اش دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه اطلاعات و اخبار در مورد تهیه و توزیع موادمخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان رشت با یک هزار و ۴۲۷ کیلومتر مربع وسعت دارای شش بخش لشت نشاء، مرکزی، خشکبیجار، کوچصفهان، سنگر و خمام، هفت شهر، ۱۸ دهستان و ۲۹۳ روستاست که ۷۶ درصد جمعیت شهری و ۲۴ درصد روستایی می‌باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.