سرهنگ امیر طالبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مردم برای  انجام کارهای مربوط به تعویض پلاک از ازدحام در این مرکز پرهیز کنند، افزود: در همین راستا،  همکاران ما  در این مرکز برای خدمت رسانی به مردم تا بعد از ساعت اداری تا ساعت ۱۷ حضور دارند تا شهروندان با اطمینان خاطر و پرهیز از ازدحام  امور خود را پیش ببرند.
وی به افزایش اعتبار وکالتنامه ها نیز اشاره و  خاطرنشان کرد: همچنین  اعتبار وکالتنامه‌های شهروندان برای نقل و انتقال وسایل نقلیه که تاریخ آنها به واسطه تعطیلی مراکز تعویض پلاک در ایام شیوع ویروس کرونا منقضی شده بود، از تاریخ پایان اعتبار وکالتنامه به مدت ۴۰ روز کاری دارای اعتبار هستند و مالکان می‌توانند به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

سرهنگ طالبی از مراجعه کنندگان خواست برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا نکات بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و افزایش اعتبار وکالت نامه های نقل و انتقال خودرو  نیز  در همین راستا ، موجب می شود که بسیاری از شهروندان بتوانند از شتاب کردن و  ازدحام در مراکز تعویض پلاک خودداری کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطر نشان کرد: داشتن ملزومات بهداشتی مانند ماسک ، دستکش و همچنین خودکار و سایر مدارک همراه مراجعه کنندگان به مرکز تعویض پلاک، برای تسریع در انجام کار بسیار مهم و کاربردی است.

به گزارش ایرنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا  از اسفند ماه سال گذشته  تا اردیبهشت ماه مراکز تعویض پلاک  تعطیل شده بود  و اوایل اردیبهشت ماه فعالیت خود را از سر گرفت.

 ساعت کاری مرکز تعویض پلاک شهر رشت از ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۷ ادامه دارد.

برای رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی خدمات تعویض پلاک به صورت زوج و فرد انجام می شود  یعنی مالکان خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاک آنها زوج ( ۲، ۴، ۶ ، ۸) است در روزهای  شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه و مالکان خودروهایی که شماره آخر سمت راست پلاک خودرو آنها فرد است ، باید در روزهای یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه برای اخذ خدمات مراجعه کنند.

گیلان دومین استان درگیر شیوع کرونا در کشور بود . با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی  مراکز تعویض پلاک خودرو تعطیل شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.