به گزارش ایرنا، در جریان این انتخابات که روز دوشنبه با حضور علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون ووشو، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی این هیات برگزار شد، محمدرضا نوبخت با کسب هر ۱۷ آرای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات ووشو گیلان انتخاب شد.

همچنین سیامک احمدزاده، امیر نوری سادات، محمد عشقی، محمدرضا فروهی، صالح روحانی و امیر شریف زاده دیگر کاندیداهای احراز پست ریاست هیات ووشو گیلان بودند که قبل از آغاز رای گیری از نامزدی انصراف داده و کناره گیری کردند.  

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان نیز در پایان این انتخابات اظهار داشت: هم اینک ووشوی ایران در سطح جهان به خوبی دیده شده و خوشبختانه قدرت اول ووشو در جهان بشمار می رود و گیلان نیز یکی از قطب های برتر ووشو در ایران است.

مریم بخشی افزود: امید است که ورند رو به رشد ووشو گیلان در سطح کشور ادامه یابد و از این استان اردونشینان بیشتری به تیم های ملی دعوت و در نهایت نیز ملی پوشان ووشو گیلان افزایش یابند.

وی ادامه داد: گیلان از دیرباز در رشته ووشو یکی از قطب های برتر بشمار می رفت و همواره مربیان و ورزشکاران این استان در تیم های ملی ووشو حضور پررنگی داشته و امید است این روند ادامه یافته و از گیلان نیز در تیم ملی بزرگسالان و سایر رده های سنی ملی پوش داشته باشیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان ابراز امیدواری کرد : ووشوکاران گیلان در اردوهای تیم ملی به صورت ویژه دیده شوند چون این ورزشکاران از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار هستند تا تعداد ملی پوشان ما نیز افزایش یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.