به گزارش خبرنگار مهر، پرویز محمد نژاد دوشنبه در دیدار با رئیس سازمان صمت گیلان در این سازمان با اشاره به اینکه نباید تحریم‌ها را آخر دنیا بدانیم، اظهار کرد: شرایط مناسبی برای قرار دادهای دو جانبه تجاری وجود دارد.

وی با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در استان به ویژه ظرفیت منطقه آزاد، گفت: برای ایجاد تحولات گسترده اقتصادی در گیلان باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

منتخب لنگرود در مجلس یازدهم همچنین به عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا و نقش مهم استان گیلان در این زمینه اشاره و تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت‌های اتحادیه اوراسیا می‌تواند نقش مهم در توسعه گیلان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌های توسعه و تحول کشور و مقابله با تحریم پیشرفت در تکنولوژی و تولید دانش فنی است، گفت: در تولید دانش جدید و تکنولوژی متأسفانه روند کندی داریم.

محمد نژاد با بیان اینکه باید از ایده‌های جدی و خلاقانه برای توسعه اقتصادی در استان گیلان بهره گیری کنیم، افزود: باید کارگروهی برای آسیب شناسی صنایع بر اساس طرح آمایش سرزمین تشکیل شود و را گرفته‌ام و در قالب آن از صنایع راکد، بازدید و آسیب‌شناسی شود تا با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود صنعتی مشکلات را رفع کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.