فرهاد دلق پوش روز  یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ممتاز ۲۴ هزار تومان ،  درجه یک ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و درجه  دو ۱۷ هزار تومان  تعیین شده است.

وی اضافه کرد: همچنین قیمت هر کیلوگرم آش ( ممتاز) ۳۶ هزار تومان ، درجه یک ۳۲ هزار تومان  و درجه دو ۲۲  هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم هلیم درجه یک ۲۵ هزار تومان و درجه دو ۲۲ هزار تومان  برای ایام ماه مبارک رمضان مشخص شده است.

دلق پوش با  اشاره به اقداماتی برای تهیه و توزیع بهداشتی این محصولات تصریح کرد: علاوه بر واحدهای صنفی دارای مجوز و با رعایت پروتکل های بهداشتی ، محصولات زولبیا و بامیه و آش و هلیم در کارگاه های دارای مجوز تولید شده و در فروشگاه های زنجیره ای به مردم نیز عرضه می شود .

وی خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه آلودگی و انتقال ویروس کرونا  هر گونه تولید این محصولات توسط واحدهای فاقد کسب پروانه و واحدهایی که در ورودی  یا پیاده رو اقدام به تولید می کنند ، ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد : شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در این ارتباط با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.