سید عیسی مهدوی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری تالش در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: دولت با توجه به میزان کاهش شدت بیماری کرونا، به تدریج محدودیت ها را کمتر می کند تا به شرایط عادی برگردیم.

وی افزود: ممکن است پروتکل های بهداشتی در دنیا برای مقابله با کرونا فرق کند، اما همه در تلاش هستند تا این بیماری را در جامعه خود کم کنند و اقتصاد و روابط اجتماعی بیش از این ضربه نبیند.

وی ادامه داد: تلاشگران عرصه سلامت همواره نزد مردم عزیز بوده و هستند و یاد شهدای سلامت، هرگز فراموش نخواهد شد و به روح درگذشتگان از بیماری کرونا نیز سلام و درود می فرستیم.

مهدوی دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران را گرامی داشت و به پاسداران تبریک گفت و خدمات سپاه و بسیج و خیران را در میدان مقابله با بیماری کرونا ارزشمند توصیف کرد.

فرماندار تالش بیان کرد: فعالیت های کشاورزی باید با رعایت نکات بهداشتی پیگیری شود و با بهره گیری از ظرفیت خیران در قالب رزمایش سراسری مواسات، در ماه رمضان به یاری نیازمندان خواهیم شتافت.

او ادامه داد: با وجود تعطیلی مساجد و منابر، نباید از فیوضات و معنویات ماه مبارک رمضان بی بهره بمانیم و متولیان امر برای بهره مندی مردم از این ماه پربرکت، برنامه ریزی و اقدام کنند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.