یونس هوشمندپور روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت : بدلیل بارندگی طی هفته های گذشته شاهد ریزش دیواره های جاده در اغلب مناطق کوهستانی این شهرستان بودیم که با بسیج تمامی امکانات و اعزام نیروهای راهداری به مناطق مربوطه کار ریگلاژ راه ها و ریزش برداری ها به اتمام رسید.

وی  بیان کرد: تسطیح و ریزش برداری در جاده های دسترسی به روستاهای پوینه خوار، آق مسجد، سیالرز، میانرود و مسیر های دسترسی به مناطق اورما و امام زاده صالح از جمله این اقدامات می باشد.

 وی افزود: با توجه به آغاز کوچ بهاره دامداران و عشایر منطقه و برای رفاه حال این عزیزان، همه سعی و تلاش ما بر این است که موانع موجود در مسیر راه این عزیزان و روستائیان مناطق کوهستانی برداشته شود.

 هوشمندپور همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح راه های اصلی این شهرستان نیز گفت: جمع آوری پایه علائم آسیب دیده در محور رضوانشهر به بندر انزلی، ترمیم گاردریل های آسیب دیده از تصادفات در محور پونل به پره سر و همچنین لکه گیری و ترمیم شکستگی های جاده، با استفاده از آسفالت سرد کیسه ای از دیگر اقدامات ما در روز های اخیر می باشد.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که دارای ۷۰۰ کیلومتر جاده می باشد.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.