سارا نوروزی روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود : به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مسابقات،  تمرینات و برنامه های ورزشی،  این هیات تصمیم به انجام برگزاری مسابقات و آموزش های مجازی گرفت.

وی افزود: با این وجود تاکنون آموزش مجازی توسط اساتید این هیات در رشته های گلف، وودبال و بهکاپ در گیلان انجام شده تا علاه بر اینکه ورزشکاران این رشته آمادگی خود را حفظ کنند، علاقمندان نیز بیشتر با رشته های گلف آشنا شوند.

وی ادامه داد: همچنین رقابت های مجازی گلف، مینی گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت را در استان گیلان آغاز کرده ایم که این مسابقات تا آخر فروردین ماه ادامه می یابد و شرکت کنندگان در منازل خود این ورزش را انجام می دهند.

رئیس هیات گلف استان گیلان در خصوص انتخاب نفرات برتر این رقابت ها بیان کرد: پس از اتمام این مسابقات مجازی، نتایج ورزشکاران توسط داوران بررسی و در نهایت نفرات برتر روز دهم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام و جوایزی نیز به آنان اهدا می شود.

وی به نحوه انجام تمرین و مسابقه در خانه نیز اشاره و تصریح کرد: هر فرد علاقمندو ورزشکار در این رشته می تواند با دراختیار داشتن چوب و توپ گلف و با سایر وسایل منزل،  این ورزش زیبا را در خانه خود انجام دهد و محدویتی نیز برای انجام این رشته ورزشی در منزل وجود ندارد و همه اقشار در رده های سنی مختلف می توانند این ورزش را درخانه و با داشتن چوب و چند توپ گلف انجام دهند.

نوروزی با اشاره به اقدامات فرهنگی این هیات با توجه به شیوع کرونا خاطرنشان کرد: اواخر سال توسط این هیات بسته های معیشتی تهیه و بین تعدادی از مردم نیازمند توزیع شد که این کار نیز همچنان ادامه خواهد یافت و قرار است که این امر با مشارکت خیران ادامه یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.