وحید خاصی پور روز یکشنبه در اداره ورزش و جوانان آستارا اظهار کرد: امروز سازمان های مردم نهاد به ۱۷ خانوار نیازمند روستاهای هجرت، عنبران و عباس آباد مقادیری مرغ، روغن، لوبیا، رب گوجه، ماکارونی و برنج توزیع کردند.

وی ادامه داد: با مشارکت سازمان مردم نهاد بانوان خلاق ۱۰۰ بسته ماسک و ماده ضدعفونی در مقابل اداره ورزش و جوانان آستارا به شهروندان توزیع شد و تقویت امید، اعتماد و همبستگی برای فائق آمدن بر بیماری کرونا لازم است.

وی بیان کرد: زنان سرپرست خانوار، اقشار با درآمد پایین و حاشیه نشینان در اولویت توجه سمن ها هستند و با مشارکت خیران، کمک به خانوارهای نیازمند تا ریشه کنی بیماری کرونا ادامه خواهد یافت.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۲۰۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه ، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

 بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.