غلامحسین بختشاهی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال صدور برگ تردد از فرمانداری شهرستان خلخال استان اردبیل برای کامیون ها و برخی خودروهای بومی جهت گذر به محور اسالم استان گیلان، امروز تعدادی از کامیون داران تالش نیز به معدن شن و ماسه خلخال در آن محور حرکت کرده بودند، اما از ورود آنان به آن شهرستان ممانعت به عمل آمده بود.

وی افزود: تعدادی از کامیون داران تالشی نیز امروز با انسداد دو نقطه اسب ونی و پیسستون محور اسالم - خلخال، برای حدود ۶ ساعت مانع عبور خودروهای پلاک خلخال شده بودند.

او ادامه داد: با توجه به ضرورت گذر کامیون ها از محور اسالم - خلخال برای حمل مصالح معدن و تردد خودروهای پلاک حمل و نقل عمومی در مسیر یاد شده، از رانندگان این وسایل نقلیه خواسته شد برای دریافت برگ تردد خودرو فردا به فرمانداری تالش مراجعه کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش گفت: محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان های اردبیل و گیلان است و شهروندان تالش و خلخال از دیرباز با همدیگر روابط حسنه، ارتباطات و پیوندهای خویشاوندی دارند.

محدودیت تردد بین شهرها و استان ها در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کروناست و ستاد ملی مدیریت بحران کرونا، تردد بین شهری در داخل استان ها را از امروز آزاد کرد و محدودیت تردد بین استان ها نیز از اول اردیبهشت ماه برداشته خواهد شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.