سامان ساسانیان عصر چهارشنبه در بازدید از طرح های انسداد راه های مناطق گردشگری بخش مرکزی آستارا گفت: همین اقدامات موجب شده تا بسیاری از روستاها پاک و عاری از بیماری کرونا باشند.

وی تصریح کرد : باید یک بار دیگر اقلام بهداشتی در روستاها توزیع شود و کنترل ورودی های شهرستان با جدیت ادامه یابد تا شاهد اوج گیری دوباره این بیماری نباشیم و این ویروس منحوس ریشه کن شود.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح‌های خودمراقبتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این مقابله با شیوع این ویروس بسیار مثمرثمر بوده و تعداد بیماران مشکوک به کرونای مراجعه‌کننده به بیمارستان این شهرستان را تا حد زیادی کاهش یافته‌است.

وی عنوان کرد : طرح غربالگری عمومی، تلاش شبانه روز کادر درمانی و ستاد مدیریت بحران، رسانه ها، سمن ها و همراهی مردم و در واقع همدلی و همراهی همه مردم و بخش ها در اثر مثبت این مقابله نقش موثری داشته است.

معاون سیاسی فرماندار آستارا افزود: بیش از ۸۹ درصد جمعیت شهرستان در طرح غربالگری وزارت بهداشت و درمان مشارکت کردند و این امر در شناسایی بیماران مشکوک به کرونا مفید بود و تفرجگاه ها و گردشگاه های آستارا نیز در روز طبیعت، روزی آرام و بدون حضور مردم را تجربه کردند.

گیلان از جمله کانون های شیوع کروناست و در این میان وضعیت آستارا با اقدامات کنترلی و همراهی مردم وضعیت بهتری در میان شهرستان های استان داشته است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.