سرهنگ سیدحسن حسینی با اشاره به توزیع رایگان  ۴۰۰لیتر مواد ضدعفونی در سطح شهر اظهار داشت :تا کنون ۷۰هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده بصورت محلول در آب برای ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌ها استفاده شده است .
وی تصریح کرد: تا کنون برای تولید و توزیع اقلام بهداشتی در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا، ۲۵ میلیون تومان توسط خیرین به سپاه شهرستان کمک شده است.
وی همچنین از حضور بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در شهرستان صومعه سرا خبر داد و افزود :این ستاد در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مبادرت به ویزیت رایگان مردم کردند که طی ۶ روز در سطح شهر و بخش های شهرستان صومعه سرا ۱۲۰۰ نفر از مردم شهرستان از خدمات این کاروان بهره مند شدند .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح باهمکاری مرکز بهداشت شهرستان و حوزه های بسیج  خدماتی چون ویزیت رایگان ، غربالگری تست کرونا و داروی رایگان نیز ارائه گردید .
سرهنگ حسینی افزود: ۶۰۲ نفر از بسیجیان خواهر و برادر صومعه سرایی به عنوان مدافعان سلامت در ۱۰ روز گذشته و تعدادی از آنها در طرح غربالگری تست ویروس کرونا با مراکز بهداشت شهرستان همکاری داشته‌اند.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.