بابک رمضانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا خانواده ها مسئولیت سنگین‌ تری در چهارشنبه سوری بر عهده دارند آنان باید در این ایام با کنترل فرزندان خود هشدارهای لازم ناشی از حوادث جبران ناپذیر این ایام را به آنان ارائه دهند.

وی با تاکید بر این مطلب که شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان از رفتارهای پرخطر و برگزاری مراسم های چهارشنبه سوری خودداری کنند، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ضروری است تا مردم در منازل بمانند و در تجمعات حضور نداشته باشند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از جوانان و نوجوانان خواست تا چهارشنبه سوری را با دوستان خود سپری نکنند و در کنار خانواده باشند و از خانواده ها نیز درخواست نمود تا از خروج فرزندان از منزل جلوگیری کرده تا شاهد حوادث جانگداز چهارشنبه سوری نباشیم.

وی در ادامه بیان داشت: در این ایام شهروندان برای ضدعفونی منازل نسبت به تهیه الکل و سایر مواد ضدعفونی کننده اقدام کرده اند، لازم به توجه است که این مواد بسیار خطرناک و با رسیدن حرارت به سرعت شعله ور می شود، بنابراین خانواده ها ضدعفونی کننده ها را از دسترس کودکان دور کنند.

نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت برای خدمات رسانی حوادث احتمالی چهارشنبه سوری آماده باش هستند،  ۱۴دستگاه آتش نشانی در رشت فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.