«مسعود آقازیارتی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: « نه به چهارشنبه سوری خطرناک و خروج از منزل ممنوع» باید در چهارشنبه آخر سال امسال مورد توجه جدی قرار گیرد و انتظار است خانواده‌ها به این شعار پایبند، باشند.

وی بیان کرد: خانواده‌ها رسالت و وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید علاوه بر آگاه سازی جوانان و نوجوانان از خطرات استفاده از موادمحترقه، آگاهی رسانی‌های لازم در خصوص ویروس کرونا را نیز به فرزندان خود به صورت مستمر گوشزد کنند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: هر حرکت اشتباه و برگزاری آیین چهارشنبه سوری می‌تواند علاوه بر خطر شیوع انتقال بیماری کرونا، زحمات کادر درمانی این شهر را چند برابر کند.

آقازیارتی تصریح کرد: این سازمان تدابیر لازم برای چهارشنبه آخر سال در کلانشهر اراک را اندیشیده است و در این شب ۱۸۰ نفر از آتش‌نشانان ستادی و عملیاتی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی اظهار داشت: ۳۲ دستگاه سبک و سنگین آتش‌نشانی نیز در میادین و خیابان‌های اصلی شهر کلانشهر اراک مستقر می‌شوند و برای هماهنگی بیشتر، خودروهای اورژانس نیز در کنار آشیانه‌های آتش‌نشانی حضور پیدا می‌کنند که در صورت حادثه احتمالی‌، هر دو سازمان با اهم اعزام شوند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک افزود: در ۱۰ روز گذشته، ۲ حادثه انفجار موادمتحرقه در اراک به این سازمان گزارش شده که در پی آن سه جوان و نوجوان دچار سوختگی شدید شده‌اند و به ۲ منزل مسکونی نیز خسارات شدیدی وارد شده است.

کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی ‌می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.