به گزارش خبرنگار مهر، کیوان محمدی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات حمایتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی از حوزه بهداشت و درمان کشور با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در همان روزهای ابتدایی ۲۰ میلیارد ریال به صورت تنخواه از اعتبارات استانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تلاش شد از اعتبارات ملی برای تجهیز بیمارستان‌ها و تهیه ملزومات کادر درمانی استان گیلان استفاده شود، افزود: به دستور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ۲۸۰ میلیارد ریال دیگر به صورت نیز به حساب دانشگاه علوم پزشکی گیلان واریز شد.

محمدی در ادامه با بیان اینکه تمام توان خود را برای پشتیبانی از کادر درمانی و حوزه بهداشت و درمان گیلان خصوصاً در شرایط کنونی به کار بسته‌ایم، افزود: روز گذشته نیز به منظور تجهیز امکانات بهداشتی و درمانی مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در اختیار این دانشگاه قرار گرفت.

وی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از پرستاران و پزشکان گیلان در راه نجات جان بیماران، گفت: همه باید تلاش کنیم تا در حد توان از مشقت کار این عزیزان کم کنیم، مردم فهیم استان نیز با رعایت نکات توصیه شده، به ویژه عدم تردد غیر ضرور در سطح شهر، حلقه انتقال این ویروس را قطع کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.