مردم در خانه بمانند؛ بخش درمانی توان مقابله با بحران جدید را ندارد

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت و درمان در مدیریت بحران کرونا در گیلان هشدار داد: بخش درمانی ما در استان در بحث شیوع کرونا یک بحران سنگین را پشت سر گذاشته و توان مقابله با بحران دوباره در این زمینه را ندارد.

طرح پیشگیری از کرونا در بی‌خانمان‌ ها و معتادان گیلان تشدید شد

در خبری دیگر اینکه مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اجرای طرح کشوری پیشگیری و مراقبت از انتشار ویروس کرونا در بی خانمان ها و معتادان گفت: این طرح در استان پیش از این انجام گرفته اما در پی طرح اجرای طرح کشور در گیلان هم تشدید شده است.

ثبت نام گیلانی ها در طرح ملی مبارزه با کرونا از ۲ میلیون نفر گذشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان هم در خبری اعلام کرد: تاکنون حدود دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در این استان در طرح ملی مبارزه با کرونا شرکت کردند.

کاهش ۷۰ درصدی تردد به گیلان

با شیوع ویروس کرونا و تاکید بر اجتناب از سفرهای غیر ضروری با رعایت مردم ، شاهد کاهش تردد در مبادی های ورودی و خروجی گیلان هستیم در این ارتباط؛ رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از کاهش ۷۰ درصدی تردد خودروها از مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد.

انوشه بیکیان مامای بیمارستان رشت به جمع شهدای خدمت پیوست

انوشه بیکیان مامای مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) در راه خدمات رسانی به بیماران به دلیل بیماری حاد تنفسی جان خود را از دست داد و به جمع شهدای خدمت گیلان پیوست.

کمک های بهداشتی و معیشتی سیدجلال حسینی به مردم گیلان

در خبری دیگر اینکه، پس از ارسال کمک های علی کریمی به مردم گیلان، سیدجلال حسینی دیگر چهره سرشناس گیلانی ورزش کشور نیز اولین محموله کمکهای خود را برای مردم ارسال کرد.

کاهش ۱.۵ میلیون لیتری مصرف روزانه بنزین در گیلان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در خبری که امروز در خروجی ایرنا، قرار گرفته با اشاره به کاهش ۱.۵ میلیون لیتری مصرف روزانه بنزین در استان طی ماه جاری بیان داشت: پارسال در این مدت؛۷۳ میلیون لیتر بنزین ( اعم از سوپر و معمولی) مصرف شده بود اما از زمان اعلام شیوع ویروس کرونا در گیلان کاهش ۲۵ میلیون لیتری بنزین را در ۲۳ روز اسفندماه نسبت به سال گذشته داشته ایم.

بهبود ۲۳۸ بیمار مشکوک به کرونا و آنفلوآنزا در آستارا 

در حوزه شهرستان نیز مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا بیان داشت: ۲۹۲ بیمار مشکوک به کرونا و آنفلوآنزا در بیمارستان این شهرستان بستری بودند و ۲۳۸ نفر آنها بهبود یافته و مرخص شدند و تعدادی تحت درمان هستند.

تولید روزانه حدود ۳۵ تن محلول ضدعفونی کننده در گیلان 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در خبری با بیان اینکه داروخانه های استان از لحاظ محلول ضدعفونی کننده به حد کفایت نیاز رسیده اند، گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵ تن محلول ضدعفونی کننده (معادل ۲۰۰ هزار عدد محلول ضدعونی کننده) در استان تولید می شود.

۹۸ درصد صومعه سرایی های شرکت کننده در طرح غربالگری مشکل نداشتند

در خبری دیگر به نقل از فرماندار صومعه سرا بیان شده که در اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا، غربالگری ۸۵ درصد مردم این شهرستان به تعداد افزون بر یکصد هزار و ۴۰ نفر انجام شد.

آغاز رزمایش شهید سلیمانی در مقابله با کرونا توسط اداره کل ورزش گیلان

رزمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای مبارزه با کرونا توسط اداره ورزش و جوانان گیلان آغاز شد در اجرای این رزمایش طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۶ و ۲۷ اسفندماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ عصر انجام می شود که طی آن، خدمات پزشکی شامل ویزیت، تامین داروی موردنیاز، تزریقات، گندزادیی و غیره برای جامعه ورزش استان در شهرهای مختلف به صورت رایگان انجام می شود.

کرونا در گیلان؛ برخی مسئولان خارج از دسترس

در گزارش برخی مسئولان گیلانی از ترس کرونا در دسترس نیستند به این مهم پرداخته شده که در این ایام پرتنش ناشی از ویروس کرونا، برخی از مسولان در دسترس نیستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.