منصور انصاری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعال شدن گشت های مشترک برای مقابله با محتکران اقلام بهداشتی مورد نیاز مقابله با کرونا در استان از سوم اسفندماه افزود: از ابتدای طرح تا کنون ۱۰۵ اکیپ گشت مشترک،  بیش از ۴۰۰ واحدهای صنفی و غیر صنفی را بازرسی کرده اند.

 وی تصریح کرد: فقط در بازرسی های هفته گذشته توسط گشت های مشترک استان ۳۲ هزار جفت دستکش و ۳۸۴ عدد محلول ضد عفونی کننده از داروخانه ای در فومن کشف و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد.

وی اضافه کرد: همچنین از داروخانه دیگری در صومعه سرا بالغ بر ۵۰ هزار و ۴۵۰ جفت دستکش و ماسک کشف شد که برای توزیع بین مردم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

انصاری تخلف این داروخانه ها را اختفای این محصولات بهداشتی و امتناع از عرضه آنها عنوان و خاطر نشان کرد: تعزیرات استان به همراه دستگاههای مرتبط دیگر در گشت های مشترک حضور دارد و با متخلفان با قاطعیتبرخورد می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان اظهار داشت : مردم می توانند در صورت مشاهده تخلفات مربوط به کالا و خدمات به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.