سردار سیدعلی موسوی جزایری عصر دوشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان سیار سپاه در رشت اظهار داشت: با توجه به تاکید فرماندهی کل سپاه پاسداران مبنی بر اینکه همه ظرفیت های سپاه باید در خدمت مردم قرار گیرد، نیروی دریایی سپاه آمادگی خود را برای برپایی این بیمارستان اعلام کرده بود.

وی افزود: این بیمارستان سیار با دستور فرماندهی کل سپاه پاسداران در محوطه بیمارستان رازی رشت بنا شده که ظرفیت بستری ۱۲۰ مبتلا به کرونا را دارد که کادر درمانی مورد نیاز این بیمارستان سیار نیز تامین شده و چندین پزشک و پرستار جهت خدمت‌ رسانی در بیمارستان سیار سپاه در رشت حاضر شده‌ اند.

وی بیان کرد: همچنین بیمارستان سیار ۵۴ تخته خوابی سپاه نیز در استان هرمزگان برپا شده است و مشغول خدمت رسانی به مردم آن منطقه می باشد و بیمارستان نیروی دریایی سپاه در بوشهر نیز مشغول خدمت رسانی در حوزه تروما می باشد.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه ادامه داد: همچنین به زودی بیمارستان سیار ۴۰ تخته خوابی نیروی دریایی سپاه برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی در شهر برازجان فعال می شود تا بیماران آن منطقه نیز تحت پوشش قرار گیرند.

موسوی جزایری خاطرنشان کرد: سپاه تا ریشه‌ کن شدن کامل ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود و با تمام توان و امکانات در میدان حضور یافته و از عموم مردم می‌خواهیم تا با حفظ آرامش با جدیت به توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان عمل کنند.

همچنین معاون بهداشت و درمان سپاه قدس گیلان در مراسم افتتاحیه بیمارستان سیار سپاه در رشت اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران با تمام توان در حال خدمت رسانی به بیماران هستند تا به زودی بیماری کرونا در گیلان ریشه کن شود.

سرهنگ پایدار حسین امین پور افزود: سپاه آمادگی همکاری کامل با دانشگاه علوم پزشکی استان را دارد و کلیه درمانگاه های سپاه در گیلان در حال حاضر به طور شبانه روزی آماده خدمت سانی به بیماران کرونایی در استان گیلان هستند.

در مراسم افتتاحیه بیمارستان سیار سپاه که در محوطه بیمارستان رازی رشت فعالیت خود را آغاز کرده، علاوه بر سردار موسوی جزایری فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه، مسئولان سپاه قدس گیلان و تعدادی از مسئولان سایر ادارات و نهادهای این استان حضور داشتند.

گیلان از جمله کانونهای آلوده به ویروس کرونا در کشور است و ظرفیت بیمارستان های دولتی و بخش عمده ظرفیت بیمارستان های خصوصی به بستری شدن مبتلایان کرونا اختصاص یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.