رئیس بیمارستان ولیعصر عج رشت گفت: از ابتدای طرح ملی مبارزه با کرونا و تعیین بیمارستان ولیعصر (عج)به عنوان مرکز درمان بیماران دارای مشکلات حاد تنفسی ، ۱۰۵ بیمار در این بیمارستان بستری شده‌اند.

ناخدایکم پزشک ایمان امیری با تشریح روند درمان در بیمارستان ولیعصر (عج) افزود : از میان دهها مراجعه کننده، بیمارانی که دارای مشکل و بیماری حاد تنفسی تشخیص داده شده ، بستری شده‌اند.

وی عنوان کرد : این مراجعان به طور مستقیم و یا از طریق مراکز درمانی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی گیلان پذیرش شده‌اند که با همت کادر درمانی و راه‌اندازی بخش lCU و ونیلاتور تنفسی خوشبختانه بیش از ۵۰ درصد از بیماران مداوا و ترخیص شدند.

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) تصریح کرد : با توجه به توافق صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر اختصاص ۸۰ تخت درمانی، تا کنون ۵۵ تخت عملیاتی شده است که امیدواریم با تقویت کادر درمانی، ظرفیت پذیرش و بستری به ۸۰ تخت افزایش یابد.

ناخدایکم پزشک امیری با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته با نهادهای استانی تصریح کرد: پزشکان متخصص و ناظران دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت روزانه از بیماران و بخش‌های درمانی بازدید به عمل می‌آورند و آمار و نتایج نهایی به دانشگاه و اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارائه می‌شود. اقلام دارویی و حفاظت پزشکی نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی در اختیار بیمارستان قرار می‌گیرد.

دکتر امیری در پایان ضمن امیدواری برای شکست ویروس کرونا تاکید کرد: مردم توصیه‌های پزشکان را جدی بگیرند و اخبار را تنها از منابع رسمی به ‌ویژه صدا و سیما دریافت نمایند. مهمترین عامل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی، استفاده از دستکش و حفظ رعایت فاصله می‌باشد امن‌ترین مکان برای هموطنان گرامی منازل آنها خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.