حدود دو هفته است که ویروس کرونا در ایران شیوع یافته و مبتلایان به این ویروس در چند استان کشور از جمله گیلاننسبت به سایر استانها بیشتر است و به گفته مسئولان ارشد استان وضعیت شیوع و ابتلا به کرونا  قرمز است.

 مسئولان وزارت بهداشت بارها اعلام کردند که با رعایت اصول بهداشتی و همچنین ماندن در خانه می توان این بیماری را خیلی سریع کنترل و ریشه کن کرد که در این بین ، تعدادی از جامعه ورزش گیلان نیز از هموطنان خواسته اند تا با همدلی و رعایت اصول بهداشتی این بیماری را کنترل و ریشه کن کنند.

اتحاد و همدلی همیشه در وجود ایرانیان است 

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت نیز در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اتحاد و همدلی همیشه در وجود ایرانیان بوده و است و با این اتحاد و همدلی نه تنها هرچه زودتر بر کرونا  ، بلکه بر سایر مشکلات نیز غلبه خواهیم کرد.

افشن ناظمی افزود: از هموطنان عزیز به خصوص از گیلانیان دوست داشتنی تقاضا دارم با توجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا در این استان ، با اتحاد و همبستگی دست به ست هم دهیم تا با رعایت مسایل پزشکی و بهداشتی ، هرچه سریعتر کرونا را مهار و این بیماری را شکست دهیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود ادامه داد: به طور حتم با رعایت اصولی مسایل بهداشتی و اجرای توصیه ها ، می توانیم به زودی این بیماری را شکست دهیم و دوباره به زندگی روزمره خود بازگردیم اما باید با همدلی و همبستگی بیشتر این کار را انجام دهیم تا به زودی کرونا را شکست دهیم که به طور حتم به زودی شاهد چنین امری خواهیم بود.

ناظمی به آخرین وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به تعطیلی لیگ های فوتبال کشور، تمرینات تیم فوتبال سپیدورد رشت نیز تعطیل شده اما پزشکان مترصد این هستند تا بازیکنان آسیب دیده بهبودی خود را باز یابند و تعدادی از بازیکنان که دچار آنفولانزا و همپچنین مشکوک به کرونا بودند، در استراحت مطلق هستند تا به زودی آنان نیز سلامتی خود را بازیابند.

ازخود گذشتگی در روزهای سخت کنونی 

اما کاپیتان و مربی اسبق تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در خصوص بیماری کرونا اظهار داشت: در این روزهای سخت باید شاهد از خودگذشتگی بیشتری باشیم تا بتوانیم هرچه زودتر بر بیماری کرونا غلبه و آن را شکست دهیم.

سهیل حق شناس افزود: از مردم عزیز ایران به خصوص شهرهایی که بیشتر این بیماری در آن شیوع یافته خواهش دارم که در این روزهای سخت با رعایت موارد بهداشتی و از خودگذشتگی که در وجود ما است ، کمک کنیم تا این روزها را پشت سر بگذاریم.

گلزن اسبق تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: ما یاد گرفته ایم که در روزهای سخت کنار هم باشیم و در این برهه نیز باید به هم کمک کنیم که بزرگترین کمک به یکدیگر، رعایت موارد بهداشتی است که توسط مسئولان گفته می شود و باید این دستورات را به خوبی انجام دهیم تا هرچه زودتر شاهد کنترل و ریشه کنی بیماری کرونا در ایران باشیم.

حق شناس خاطرنشان کرد: گرچه در خانه ماندن بسیار سخت است اما باید این نکات و دستورات را رعایت کرد تا این سختی ها به اتمام رسیده و با ریشه کنی کرونا ، روزهای خوب در کنار هم بودن را داشته باشیم و به زودی این امر اتفاق می افتد.

ریشه کنی کرونا با همدلی و رعایت اصول بهداشتی

مربی و بازیکن اسبق تیم فوتبال داماش گیلان نیز در خصوص مبارزه با کرونا و ریشه کنی این بیماری در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: با همدلی و رعایت بهتر و اصولی موازین بهداشتی به زودی بیماری کرونا را شکست خواهیم داد و در این خصوص باید جامعه ورزش گیلان پیشقدم باشند.

سیدرضا چاووشی افزود: مردم با رعایت و انجام دستورات بهداشتی می توانند به زودی این بیماری را مهار ، کنترل و ریشه کن کنند که امیدواریم به زودی خبر ریشه کنی و پیروزی برابر این بیماری در رسانه ها پخش و چاپ شود.

وی بیان کرد: ما تاکنون مشکلات زیادی را با همدلی پشت سرگذاشتیم و توانستیم برابر همه مشکلات پیروز شویم و به طور حتم به زودی نیز با همدلی و در کنار هم بودن و رعایت درست و اصولی بهداشتی نیز شاهد پیروزی مردم برابر کرونا خواهیم بود.

تشکر و قدردانی از پزشکان و پرستاران

اما تکواندوکار ملی پوش گیلانی که موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ شده ، در خصوص بیماری کرونا در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: در وهله اول از پزشکان و پرستاران تشکر می کنم که با وجود تمامی کمبودها در بیمارستان ها و درمانگاه ها در حال مداوای بیماران هستند.

آرمین هادی پور افزود: کرونا یک بیماری ویروسی است که ابتلا به آن زیاد است و به همین دلیل باید کاری کرد تا افرادی که مبتلا به آن می شوند را کاهش دهیم که مهمترین آن، انجام اصولی موارد بهداشتی و رعایت  دستورات بهداشتی است.

وی که تاکنون مدال های طلای متعدد از جمله مدال طلای گرند پری انگلیس، مدال طلای مسابقات بین المللی اردن، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو، سه مدال طلا یونیورسیاد را کسب کرده ، بیان کرد: باید در خانه بمانیم تا افراد کمتری به این بیماری آلوده شوند تا هرچه زودتر این بیماری در کشور و در استان گیلان ریشه کن شود و امیدوارم که به زودی خبر ریشه کنی این بیماری در ایران را بشنویم که این امر به زودی تحقق خواهد یافت.

وی که حدود سه ماه گذشته موفق به کسب عنوان برترین ورزشکار دانشجویان جهان در بخش آقایان شده ، ادامه داد: البته جامعه ورزش نیز در کنترل و ریشه کنی این بیماری تاثیرگذار هستند چون اکثر ورزشکاران الگوهای بسیار مناسبی هستند و آنان با رعایت اصولی بهداشتی ، می توانند به دوستداران خود توصبیه کنند که رفتار و اعمال صحیح آنان را انجام دهند تا هرچه زودتر شاهد پیروزی بر بیماری کرونا باشیم.

انجام و رعایت موارد بهداشتی بهترین قدردانی از  پزشکان و پرستاران

اما سارا بهمنیار کاراته کار ملی پوش گیلانی که تاکنون مدالهای زیادی را برای کشور کسب کرده ، اظهار داشت: با رعایت توصیه های  بهداشتی می توانیم از خدمات پزشکان و پرستاران تشکر کنیم چون به طور حتم خواسته این قشر زحتمکش و فداکار نیز، همین موارد است.

وی که ماه گذشته در دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در امارات موفق به کسب مدال برنز شد، افزود: با توجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا در کشور به خصوص در گیلان ، پزشکاران و پرستاران به طور شبانه روزی در تلاشند تا حال بیماران ما بهبود یابد که ما نیز باید از زحمات این قشر فداکار قدردانی کنیم که بهترین تشکر و قدردانی از زحمات آنان ، رعابت اصولی موارد بهداشتی است.

وی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد و تاکنون نیز موفق به کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته وان در مسکو، مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان امارات ، مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود
بیان کرد: البته رعایت اصول بهداشتی نه تنها به نفع خود شخص و خانواده آن است ، بلکه به سود جامعه نیز می باشد چون ابتلایان به این بیماری در کشور کاهش می یابد و مطمئنم که اقشار مختلف مردم به خوبی موارد بهداشتی را رعایت و انجام خواهند داد.

بهمنیار که سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود، خاطرنشان کرد: باید همه مردم با هم همکاری کنند و با ماندن در خانه ، شیوع این بیماری را کنترل و کاهش دهند و به طور حتم به زودی این بیماری را شکست خواهیم داد چون ما مردم بسیار توانمند و فهیمی هستیم و با رعایت اصولی موارد بهداشتی این بیماری را به زودی ریشه کن و شکست خواهیم داد.

  

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.