جبار کوچکی نژاد روز شنبه در نشست خبری مقابله با ویروس کرونا در رشت اظهار داشت : توزیع عادلانه  امکانات و تجهیزات برای مقابله با ویروس کرونا باید به سمت گیلان ارسال شود تا بتوانیم با این ویروس مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه بر اساس واقعیت ها بیماری کرونا در گیلان سیر صعودی دارد، افزود : برای مقابله با بیماری کرونا باید با سرعت ظرفیت های جدید ایجاد شود در غیراینصورت برای مقابله با این ویروس می مانیم و شرمنده مردم می شویم.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دوشنبه هفته جاری جلسه ای را با مجلس خواهیم داشت به رئیس مجلس تاکید کردیم تا وزای مربوطه در جلسه حضور داشته باشند تا مسایلی که در گیلان می گذرد مطرح کنیم و پاسخ های لازم را بگیریم .

وی با تاکید بر ضرورت همکاری بیش از پیش بخشداران برای مقابله با ویروس کرونا خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بخش های شهرستان رشت آنچنان درگیر بیماری کرونا نشده اند،  این مهم فرصتی برای بخشداران است تا بیماری را در بخش ها به حداقل برسانند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه دهیاران و شورای اسلامی در روستاها باید فعالانه پای کار باشند، بیان داشت: با توجه به فرارسیدن فصل کشاورزی و فعال شدن کشاورزان برای کشت ضروری است تا هشدارهای مراقبتی به کشاورزان ارائه شود.

وی اظهار داشت: واقعیت ها را باید به مردم بگویم در غیراینصورت مردم در فضاهای مجازی و بر اساس شایعات مطالب را پی گیری می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.