دکتر علی اکبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دفترچه های تمامی بیمه شد گان صندوق های کارکنان دولت و صندوق های روستائیان، سایر اقشار و سلامت همگانی با همه نسبت های اصلی، تبعی ۱، ۲ و ۳ تا پایان فروردین ماه ۹۹ تمدید شده است.

وی افزود : بیمه شدگان بیمه سلامت در گیلان در صورت منقضی شدن تاریخ اعتبار و دارا بودن نسخ سفید در دفترچه، بدون حضور در دفاتر پیشخوان و نیاز به تمدید دفترچه بیمه می توانند تا مورخه ۳۱ فروردین ۹۹ به مراکز درمانی طرف قرار داد مراجعه و از خدمات سلامت استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان خاطر نشان کرد: این اقدام با توجه به اهمیت رعایت توصیه های بهداشتی در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و صیانت از سلامت بیمه شد گان و کاهش مراجعات حضوری به دفاتر پیشخوان انجام گرفته است.

بر اساس آخرین آمار، هم اکنون یک میلیون و ۲۰۹ هزار و ۴۰۶ نفر در گیلان در پنج صندوق کارکنان دولت، بیمه همگانی ، بیمه روستایی، بیمه سایر اقشار و ایرانیان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، یک هزار و ۷۰۹ موسسه اعم از پزشکان، بیمارستان های دولتی و خصوصی، درمانگاه ها ، آزمایشگاه ها، رادیولوژی ، داروخانه ها و غیره طرف قرارداد با بیمه سلامت استان هستند.

ویروس کرونا معمولاً از طریق قطرات تنفسی ناشی از عطسه یا سرفه انتشار می‌یابد که می‌تواند ویروس را به هرکسی که در تماس نزدیک با فرد آلوده است، منتقل کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.